asabrasa Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 (redigerat) jag hittade sword of corruption för ett tag sen och jag undrar hur mycket är det värt. Jag har kollat lite på google och har sett att de brukar gå för 100 guld ungefär är det ett bra pris eller ska jag ta mer eller mindre? uppskattar snabba svar mvh asabrasa Redigerat 3 Juni 2010 av asabrasa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 100g? Det är ett väldigt dåligt svärd, alldeles för snabb för mainhand och för seg för offhand, sikta mer på 20g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 3 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 ok tack så mycket för svar. har en ny fråga så istället för att gör ny tråd så frågar jag här, jag använder 2 st knogjärn räknas det som dual wield? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 ok tack så mycket för svar. har en ny fråga så istället för att gör ny tråd så frågar jag här, jag använder 2 st knogjärn räknas det som dual wield?Ja, fist wepz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg