Ozoon Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 snart är det fars dag. har ni några tips på presenter som man kan köpa till sin pappa?? själv har jag ett tips: absolute rock classics 3, om din pappa gillar rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Eller så kanske man kan köpa ett bälte där det står VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! :D Bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 En bra bok, nå't man gjort själv eller en bra dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 en skorta ska jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 En resa till Grekland (om man har råd :D ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 snart är det fars dag. har ni några tips på presenter som man kan köpa till sin pappa?? själv har jag ett tips: absolute rock classics 3, om din pappa gillar rock. Jag vet inte, slips eller nåt, det gillar de flesta pappor.. Och Ozoon, tyvärr gillar inte min pappa rock, han gillar gamla blues och sånt gojs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 det kanske finns nån blues samling!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Nån slips eller parfym.Det är vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 min pappa gillar rockk men vet inte om jag ska köpa nån skiva ått honom jag ska nog göra nått själv åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag ska köpa honom Absolute rock classics 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag ska köpa honom Absolute rock classics 3 ok... 189kr på åhlens men den kanske finns billigare nån annanstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 ja har redan köpt en liten radio te min pappa. ja vet itte varför, men han vill alltid att radion ska va på.......så om han får en liten radio istället så kan han lýssna på den var han vill!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.