Backspace Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Jag vil inte vara elak men vi brukar inte ha fars dag för vi tycker det är onöfigt att ha en massa dagar där man ska ge presenter och föresten har man gö inte hur mycket pengar som helst men om ni vill ha ett tips vad man kan ge till sin pappa så är det självklart strumpor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 En golf klubba kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jag köpte förut till min pappa en klocka o blommor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har köpt en liten nalle åt min pappa... :lol: tyckte han behövde det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Bakelser,det gör vi alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 I morgon är det den stora dagen.... Fars dag (söndag alltså)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Jag ska snart gå och köpa en triss lott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 brukar ni baka tårta??? det brukar vi... så det blir till att kliva upp lite tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Nej. Pappa van 50 kr på sin lott som han fick i dag. I dag ska jag och pappa till farfar faster ska nog också dit. Vi får tårta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.