priest Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Jag undrar hur man får Song of Passing.
priest Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Jag har provat med Bombtornet på porten bakom Outset Island. Men inget Händer det bara blir rött uppe på porten.
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Jag har för mig att man får den av en snubbe som dansar framför en gravsten eller vad det nu vad för nåt... Han är i byn.... Kommer inte ihåg vad ön hette....
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Jag har provat med Bombtornet på porten bakom Outset Island. Men inget Händer det bara blir rött uppe på porten. Man är ju i virveln sen är det bara att bomba på så går den sönder tillslut...
priest Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Men gubben som dansar dansar inte. Han är borta!
pollenallergi Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Han ska vara där.. men han kanske är där bara på dagen... vet inte
Arwen Undomiel Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 (Link64 @ 10/05-2004 20:57:05) Jag har provat med Bombtornet på porten bakom Outset Island. Men inget Händer det bara blir rött uppe på porten. Man är ju i virveln sen är det bara att bomba på så går den sönder tillslut... Man måste träffa sprickorna.
Thunder Dragon Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 du får song of passing av en snubbe på windfall island, om du går upp mot det ställe där dom där ungarna som följer efter dig finns, sen går du ut igenom öpningen där, och till höger.. sen kollar du runt gravstenen.. är han inte där... så kolla runt gravstenen, både på dagen och på natten, och när du sen hittar honom.. ställ dig framför honom... prata med honom... och ta sedan fram wind waker-pinnen... då kommer han att lära dig den... och när de gäller porten.. så ska du skjuta på dom olika skärvorna av den..
Rekommendera inlägg