Tonfisksallad Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Jag köpte Oblivion game of the year edition i förgår och när jag stoppar in skivan i datorn så läser den inte skivan. Det är PC DVD ROM. Hur kan jag fixa det? Citera
contra Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 (redigerat) Finns det någon DVD enhet på ''den här datorn''? Redigerat 4 Juni 2010 av contra Citera
Tonfisksallad Skrivet 4 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Hur får man en sån då? Citera
Tonfisksallad Skrivet 4 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Snälla, va inte kaxig :/ Aja, min pappa har en DVD-Enhet och vi ska sätta in den imorgon eftersom han var så jävla trött idag :P Citera
KalphiteQ Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Snälla, va inte kaxig :/ Aja, min pappa har en DVD-Enhet och vi ska sätta in den imorgon eftersom han var så jävla trött idag :P Frågar du dumma saker får du väl bara beredd på ett dumt svar? Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 Snälla, va inte kaxig :/ Aja, min pappa har en DVD-Enhet och vi ska sätta in den imorgon eftersom han var så jävla trött idag :PVar jag kaxig? Du frågade "Hur får man en sån då?" Och jag svarade med att du skulle köpa en? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.