Tonfisksallad Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Jag köpte Oblivion game of the year edition i förgår och när jag stoppar in skivan i datorn så läser den inte skivan. Det är PC DVD ROM. Hur kan jag fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 (redigerat) Finns det någon DVD enhet på ''den här datorn''? Redigerat 4 Juni 2010 av contra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 4 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Nej, bara CD-Enhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Du måste ha en DVD-läsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 4 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Hur får man en sån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Hur får man en sån då?Köper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 4 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Snälla, va inte kaxig :/ Aja, min pappa har en DVD-Enhet och vi ska sätta in den imorgon eftersom han var så jävla trött idag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Snälla, va inte kaxig :/ Aja, min pappa har en DVD-Enhet och vi ska sätta in den imorgon eftersom han var så jävla trött idag :P Frågar du dumma saker får du väl bara beredd på ett dumt svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Snälla, va inte kaxig :/ Aja, min pappa har en DVD-Enhet och vi ska sätta in den imorgon eftersom han var så jävla trött idag :PVar jag kaxig? Du frågade "Hur får man en sån då?" Och jag svarade med att du skulle köpa en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.