antebajen Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Psst, har varken mickportar eller en mick. ..Och så har jag ett helt zombiedeck. :D Okej xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 ..Och så har jag ett helt zombiedeck. :Ddvs du köpte ett zombie starter deck på BR leksaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 (redigerat) ..Och så har jag ett helt zombiedeck. :Ddvs du köpte ett zombie starter deck på BR leksaker lol.. Har ungefär en sån här stor hög: _ I I I I I I I I I I I I I I I I I _ Ligger över hela huset.. Redigerat 7 Juni 2010 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Duel Masters äre som gäller för fän :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Duel Masters äre som gäller för fän :angry: Nej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaLer Skrivet 19 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2013 Det skulle vara bra och lira lite yu- gi- oh Finns det några turneringar med yu gi oh,är det nån som vet att man kan komma och lira ha lite kul och så där, i Linköping eller Norrköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 19 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2013 Det skulle vara bra och lira lite yu- gi- oh Finns det några turneringar med yu gi oh,är det nån som vet att man kan komma och lira ha lite kul och så där, i Linköping eller NorrköpingJag tror inte op kommer svara. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2013 Det skulle vara bra och lira lite yu- gi- oh Finns det några turneringar med yu gi oh,är det nån som vet att man kan komma och lira ha lite kul och så där, i Linköping eller NorrköpingLincon är ett konvent i linköping som är inriktat på kortspel/brädspel osv. Är inte helt säker på om det kommer att arrangeras just en yu gi oh tävling, men det finns nog ett antal personer där som spelar yu-gi-oh. Om du är intresserad så kan du ju skriva i forumet där :)http://www.lincon.se/wordpress/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaLer Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Söker någon eller flera att spela yu-gi-oh med! Det värkar vara ett väldigt roligt och intressant spel. Men dock så är jag ganska ny, men jag har haft yu-gi-oh kort i många år. Skulle iaf vara kul att fixa ihop ett gäng och lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2013 (redigerat) Söker någon eller flera att spela yu-gi-oh med! Det värkar vara ett väldigt roligt och intressant spel. Men dock så är jag ganska ny, men jag har haft yu-gi-oh kort i många år. Skulle iaf vara kul att fixa ihop ett gäng och lira! Way to dissa mitt inlägg >: ( Redigerat 21 Mars 2013 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.