cubone Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Tja jag har wpa security och mamma vill inte byta till wep och jag har ingen wi-fi usb så finns det nåt sätt att jag kan koppla upp mig på te.x pokemon soul silver fast jag har wpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 DSi/DSi XL klarar av WPA, men inte DS lite eller DS phat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 DSi/DSi XL klarar av WPA, men inte DS lite eller DS phat. men jag menade spelen inte dsixl:et för där har jag internet men inte wi-fi på spleen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Du kan väl byta till WEP tillfälligt, och när du laddat ner t.e.x. eventen kan du byta tillbaka till WPA. Det gör jag och det är inga problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg