Gäst nomercy421 Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Tjenare :), Skulle vela överklocka min Dell inspiron 570. Processor: AMD Phenom II X4 820 Processor- 2.80 GHz Jag har sökt på youtube och google. jag har hittat lite på google. Men jag hittar inte det i min Bios. Snälla hjälp mig!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Tyvärr OEM dator, det går med största sannolikhet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Tyvärr OEM dator, det går med största sannolikhet inte. går det inte hacka då ?. Kom igen, hjälp mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Kanske går att flasha BIOS på din dator, därefter kan det gå att överklocka. Men, det skulle du tänkt på innan du köpte en OEM dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Kanske går att flasha BIOS på din dator, därefter kan det gå att överklocka. Men, det skulle du tänkt på innan du köpte en OEM dator. Det var inte riktigt jag som köpte min dator heller. Fick den i present. Men isånnafall Hur flashar jag min BIOS? Jag är ganska kunnig inom datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 (redigerat) Jag är ganska kunnig inom datorer. Hur flashar jag min BIOS? Testat hääääääär? :rolleyes: Redigerat 8 Juni 2010 av Inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Håller faktiskt med "Inloggad" . Om du är så kunnig i datorer kan du väl iallafall googla? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Håller faktiskt med "Inloggad" . Om du är så kunnig i datorer kan du väl iallafall googla? ;) Gå inte off topic. jag har redan googlat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Herregud, du kommer få upp tusentals bra resultat om du googlar, vilket du uppenbarligen inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Herregud, du kommer få upp tusentals bra resultat om du googlar, vilket du uppenbarligen inte har. Hur korkad är du?, Kolla senaste inlägget jag gjorde, herregud :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Herregud, du kommer få upp tusentals bra resultat om du googlar, vilket du uppenbarligen inte har. Hur korkad är du?, Kolla senaste inlägget jag gjorde, herregud :meddum: Men det finns ju en massa användbara resultat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Herregud, du kommer få upp tusentals bra resultat om du googlar, vilket du uppenbarligen inte har. Hur korkad är du?, Kolla senaste inlägget jag gjorde, herregud :meddum: Jag skrev inlägget efter jag läste ditt inlägg, CLEARLY så har du inte googlat eftersom det FINNS redan mycket användbart resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.