Kira1 Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 mitt msn funkar inte när jag ska logga in står det logga in som vanligt men sen när jag trycker där så avbryts det bara och man kommer tillbaka jag har testat att registrerat om mig och att försöka ladda ner det igen men inget funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Öppnat portar? Kollat brandväggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 nej funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Testa att ansluta till msn genom en annan klient, t.ex. Pidgin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 funkade inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.