NUKE Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 (redigerat) Jag tycker inte att det är värt det att hacka upp sig till prestige 10 level 70 för då blir spelet meningslöstBlir det inte alls. Jag är 70 10th prestige, och det är skit kul.Om någon behöver hjälp hur man ska hacka, visar jag gärna! edit; på dator :P Redigerat 11 Juni 2010 av NUKE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag tycker inte att det är värt det att hacka upp sig till prestige 10 level 70 för då blir spelet meningslöstBlir det inte alls. Jag är 70 10th prestige, och det är skit kul.Om någon behöver hjälp hur man ska hacka, visar jag gärna! edit; på dator :P Visa mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 sPLAT, checka inbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag tycker inte att det är värt det att hacka upp sig till prestige 10 level 70 för då blir spelet meningslöstBlir det inte alls. Jag är 70 10th prestige, och det är skit kul.Om någon behöver hjälp hur man ska hacka, visar jag gärna! edit; på dator :P Visa mig också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afwrgrg Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Vill du bli föraktad av merparten av spelarna, så visst.Jo man blir föraktad typ första rundan i SnD men sedan märker man ganska snabbt om han är "äkta" eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag tycker inte att det är värt det att hacka upp sig till prestige 10 level 70 för då blir spelet meningslöst Blir det inte alls. Jag är 70 10th prestige, och det är skit kul. Om någon behöver hjälp hur man ska hacka, visar jag gärna! edit; på dator :P Visa mig också visar en annan just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg