anonym0 Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 =O körde en bana utan något mål. gick ej att klara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doomworld40 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Tror inte skaparen av 1:an och 2:an har gjort denna "3:a". Fejk , nån annan har kopierat och gjort ett nytt sämre. Testade å göra en bana + några glitcher. Glitcherna funkade inte. Varför skulle jiggmin fixa till dessa älskade glitcher? Nej, någon annan har jgort detta dåliga spel. DIN MAMMA! L00SER! Den som du kallar "skaparen" heter Jiggmin och han har fanimej jort detta skitbra spel! Tkr du de e dålit ere för du e en såndär jäkla n00b! Du skulle bara veta hur långt tid de tar att göra ett sånt spel! DU SUGER! PR3 IS TAKING OVER THE WORLD! (of gaming) precis efter World of Warcraft! KAN INTE VÄNTA TILL CC KMR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Ojdå.. Någon som kan informera mig om vad det är mer än ett racingspel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Ojdå.. Någon som kan informera mig om vad det är mer än ett racingspel ? man kan ha saker på huvudet också Har inte testat än , jag ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Ojdå.. Någon som kan informera mig om vad det är mer än ett racingspel ? man kan ha saker på huvudet också Har inte testat än , jag ska man kan använda sig av föremål för att antingen hjälpa sig själv, sakta ner motståndarna och även samla på olika föremål till sin karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.