Gäst nomercy421 Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Tips på effects, till Adobe after effects? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Tips på effects, till Adobe after effects? har du fulla versionen den kostar ju $999 :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Tips på effects, till Adobe after effects?Här hittar du en massa guider. Brukade följa dessa när jag hade mitt ae installerat.http://www.videocopilot.net/tutorials/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 (redigerat) Tips på effects, till Adobe after effects?Här hittar du en massa guider. Brukade följa dessa när jag hade mitt ae installerat.http://www.videocopilot.net/tutorials/ Tack Raptomex! :) Redigerat 10 Juni 2010 av nomercy421 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Mjo, Andrew Kramer är nog bäst på att lära ut Adobe After Effects. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Mjo, Andrew Kramer är nog bäst på att lära ut Adobe After Effects. sant så sant :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 (redigerat) laddat nerfår man göra det här altså prata om sånt :huh: Redigerat 10 Juni 2010 av nail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 laddat nerfår man göra det här altså prata om sånt :huh: Det va därför han hade en spoiler :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 laddat nerfår man göra det här altså prata om sånt :huh: Nej, men han gör det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Men jag behöver hjälp med action essentials 2. Kan någon ge mig det? Free?:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Men jag behöver hjälp med action essentials 2. Kan någon ge mig det? Free?:) Köp det! Du anar inte hur mycket pengar, tid och jobb Andrew lägger ned på att göra det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Men jag behöver hjälp med action essentials 2. Kan någon ge mig det? Free?:)Gratis tutorialsarna är bra! Räcker inte dem får du betala vafan.. som 95a sa Andrew lägger ner tid och pengar på det här.. det är hans jobb. Skulle du vilja jobba och inte få betalt för allt du gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.