Ibanez Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag har en HBX skyline, ett tips är ju att tejpa däcken så du kan drifta på riktigt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 är skylinen rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Skit kul om man har intresse, jag kan åka med den nån gång ibland men jag är inte så intresserad. Men den är bra och min går fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Lånar tråden lite fort bara :D För några månader sen såg jag någon rc bil som gick på olja som kunde köra upp till 100 km/h. Är det inte ganska lätt att den pajjar om man krockar? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Beror ju på hur du krockar, men dom flesta är ganska tåliga. ;) Sen till oljedrivna, dom går ju på några tusen och då finns det i regel reservdelar till dom också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Glömde säga att det var en HBX X-Missile jag hade! Den drog som f*n... :D http://www.youtube.com/watch?v=9tRbCDEQTjU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Beror ju på hur du krockar, men dom flesta är ganska tåliga. ;) Sen till oljedrivna, dom går ju på några tusen och då finns det i regel reservdelar till dom också. :)Mjo, men kör med en vanlig bil i 100 km/h in i ett träd, den pajjas ju direkt :DMen tack för svaret! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Det finns inte oljedrivna bilar. Dom bilarna drivs av ett särskilt nitro-bränsle. Oljan är bara till för att smörja, då sånna bilar varvar runt 30000 varv i minuten. Och ja, kraschar du en sån i 100 km/h så kan du vara rätt säker på att den är okörbar efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Nu är min rc bil inköpt. Blev en thunder Tiger zk2 monster truck. Riktig trevlig rc bil bra stöttdämpare helt okej motor 370 Jag blev hel nöjd här ska det köras :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Nu är min rc bil inköpt. Blev en thunder Tiger zk2 monster truck. Riktig trevlig rc bil bra stöttdämpare helt okej motor 370 Jag blev hel nöjd här ska det köras :D FEL FEL FEL Buggy skare va b4 eller cougar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Nu är min rc bil inköpt. Blev en thunder Tiger zk2 monster truck. Riktig trevlig rc bil bra stöttdämpare helt okej motor 370 Jag blev hel nöjd här ska det köras :D Härligt!! Ska kanske flytta ut på landet snart, så kanske blir nåt nytt för mig med^^ Monstertruck är det absolut roligaste tycker jag. Kan köra överallt typ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Mm as roligt att hoppa med bilen :D ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.