Gamer 1 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (Jojjon @ 27/05-2004 17:40:34) Nej!!!!!... Varför sa du det!?!??!.... :( .... Hoppas jag glömmer av det innan jag har skaffat xbox och halo.... :( ..... Ja vet att d e jobbigt att veta saker man inte vill t ex att metroid prime kommer att bli film dec. 2005. Det vet jag.... Att metroid prime ska bli film.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 har man tröttnat å att köra halo single player ska man antagligen börja lira internet(som jag gjorde) eller så ska man klara spelet utan vapen dvs slå ihjäl alla fiender(förutom sånt man måste skjuta sönder) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Klara spelet utan vapen.... Det verkar svårt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Att slå alla fiender genom hela spelet värkar hur svårt som helst tycker jag :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Halo och fusk hör inte ihop.... man ska klara av det utan.. annars tröttnar man på det fort ;) Men när de små och stora monstrerna kommer in i spelet så blir det dåligt och då skulle man behöva fusk...... ;) men när man har klarat spelet är det kul med fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=2858 Där finns fusken :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg