Antonioz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) Jag försöker utveckla en tyrouge till en hitmontop men för att göra det måste jag få lika mycket i attack som i defense. För att göra detta behöver jag ett visst bär som heter kelpsy berry. Nu är problemet att jag har tagit alla bär som finns i hela sinnoh och har gjort pokeblocks av alla kelpsy berrys, finns det något annat sätt att få tag i detta bär elr något annat sätt att få en tyrouge till en hitmontop? (Jag spelar Diamond) Redigerat 12 Juni 2010 av Antonioz
zitroz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Skrivet 12 Juni 2010 Kelpsy är inte ett måste. Om du känner till ev's osv så är det rätt lätt annars är det bara att ge den Iron(ett par styck tror jag) om den har mer attack än defense, eller Protein(ett par styck här med ;P) om den har mer defense än attack. :)
Antonioz Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2010 Kelpsy är inte ett måste. Om du känner till ev's osv så är det rätt lätt annars är det bara att ge den Iron(ett par styck tror jag) om den har mer attack än defense, eller Protein(ett par styck här med ;P) om den har mer defense än attack. :) Visst känner jag till ev-träning, tycker bara det är så otroligt jobbigt att hålla på med x_x Har gett den 10 iron (så mycket man kan ge) men han har ändå mer attack ;O
zitroz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Skrivet 12 Juni 2010 Visst känner jag till ev-träning, tycker bara det är så otroligt jobbigt att hålla på med x_x Har gett den 10 iron (så mycket man kan ge) men han har ändå mer attack ;O Den måste gå upp en level för att ironen ska göra skillnad.Annars finns det ju olika pokemon som ger olika mycket EVs i attack eller defense
Antonioz Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2010 Visst känner jag till ev-träning, tycker bara det är så otroligt jobbigt att hålla på med x_x Har gett den 10 iron (så mycket man kan ge) men han har ändå mer attack ;O Den måste gå upp en level för att ironen ska göra skillnad.Annars finns det ju olika pokemon som ger olika mycket EVs i attack eller defense gjort det, attacken är 1 mer än defensen och för varje lv så går attacken upp 2 och defensen 1....Vågar inte gå upp mycket mer i lv då han är i 17 och den utvecklas på 20
zitroz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Skrivet 12 Juni 2010 Lista på pokémon som höjer EP i Def. Du behöver 4 ep för en mer 1 up i stats :P
BlueUmbreon Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Skrivet 13 Juni 2010 Breeda fram en ny med en natur som håller attack o defense oförändrade.... Det hjälper kanske O.o
JosJuice Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Skrivet 13 Juni 2010 Lista på pokémon som höjer EP i Def. Du behöver 4 ep för en mer 1 up i stats :P4 EP motsvarar 1 i stats på level 100, inte level 20.
Antonioz Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 13 Juni 2010 Tack för hjälpen allihop 8) Breedade fram en ny med lika mycket i attack som i defense :lol:
Rekommendera inlägg