Hoppa till innehåll

Vilken Class Skulle Ni Vilja Vara Irl?

Class  

50 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

pala eller rogue, lätt!

eftersom pala är OP i spelet, alltså healing och bubble sig själv, och hearthstona hem! B) och rogue för dess roliga ambush och sådant

Mmhmm men tänk dig om du är en paladin i rl life. Har du hearthstone? Njaaa.. Vad ska bubble hjälpa? Blir du attackerad ofta när du går till skolan och hem? Healing. Skadar du dig ofta? Måste du heala sår ofta? Samt om rogues, ska du gå runt och ambusha folk och inte åka dit för det? Ska du bli mördare för att du kan?

Tänk långsiktigt!

En rogue - Stealth - Gå in i en bank, sno alla pengar, klirr klirr. Inte "jag kan fan of knives på folkmassor! tihi"

En paladin - Heals - Heala skadade.

En shaman - Heals/Ghostwolf - Heala skadade, färdas snabbt (bil är ändå snabbare).

En priest - Heals - Heala skadade.

En warlock - Demonic Portal? - Teleportera dig till ett ställe du valt.

En druid - Forms Heals Stealth - Stealtha(se rogue), Heala(se priest), Flyga med flightform och springa snabbt med travelform (bil är ändå snabbare).

En warrior - Styrka - Strength är väl allt en warrior har.

En death knight - Deathgrip - Dra till dig olika föremål eller personer.

En mage - Blink/Portal - Teleportera dig vart du vill, blinka xantal meter framåt samt, gratis mat, gratis vatten.

En hunter - Tame Beast - Du har ditt eget husdjur! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske hunter pga alla roliga traps. Skulle driva med folk och de skulle ju vara jätte roligt att busa lite och lägga en ice trap i en hiss t.ex eller på ngn man ogillar heh. Och disengage är inte helt fel, pistoler hanterar du perfekt. Du är utmärkt på att spela död. Du har en fälla som släpper lös 1000 ormar lol. Och som sagt kan du tämja näst intill vilket husdjur du vill. Nu tänker ju jag bara på mig själv. För att hjälpa andra skulle jag tagit mage och givit så mycket mat jag pallar conjura. :> Men jag vill ha kul! så därför väljer jag Hunter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nämen nej! Helvete! Dodgea! Evasive Actions! Wraaaaaa!

MEN OKEJ! @: JAG FATTAR ATT JAG INTE SKULLE PLATSA SOM TANK!

Fortfarande undrar jag hur det känns att ta massa skada och sedan bli helad!

Skär dig inte zitroz! SKÄR DIG INTE ! Vi alla älskar dig, vi vill ha dig hos oss! :(

En lite bättre version. (Den blir bra vid, 1:49 :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att du kan förtsätta att vara människa som rogue, om du är druid måste du vara tauren eller night elf vilket skulle klassa dig som "freak", och det vore ju inte roligt ;)

Inte här... det är ju bara om du vore en klass irl... :C alltså vilken som helst utan att behöva byta ras? :s
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...