Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Att Slå Ner En Noobig Litten Unge

Kira1

Rekommendera inlägg

det är en kille som alltid tror han är nåt kommer från ett annat land neger skulle jag säga han retas jämt är tolv år och nu behöver jag tips på att lära honom en riktig läxa som han aldrig kommer glömma han är liten men snabb och smidig och försök inte säga att våld inte löser nåt för jag har tröttnat på honom riktig säger att spelar noll års spel när jag spelar typ spel för 15 16 medan han bara spelar sitt aq world dag ut och dag in jag vill värkliken ge honom en rejäl smäll och jag orkar inte vänta längre ni kan komma med vad som helst även riktiga farliga saker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Knacka honom på axeln och när han vänder sig om slå honom i fejan, När han håller för där, knäa honom i skrevet o när han böjer sig ner knäa honom i magen, slå honom i ansiktet och när han håller på o stönar så ska du ta honom över nacken trycka ner honom o säga " BE OM URSÄKT" och " VAD SPELAR JAG FÖR SPEL?" När han svarat/bett om ursäkt ska du kasta ner honom och säga "Bra" och "Säg nu inte att ag spelar bebisspel för då gör vi om det, och då kommer jag ta i" :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Herregud.

Du menar att ungen springer iväg så fort du närmar dig?

Isåfall, Skrik att han är en jävla tönt och fegis som inte vågar vara en meter inom dig.

Om han nu verkligen är en tönt kommer han fortsätta springa iväg.

Men om han vänder sig om och går mot dig så ska du slå till han så jävla hårt i fejset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...