Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 det är en kille som alltid tror han är nåt kommer från ett annat land neger skulle jag säga han retas jämt är tolv år och nu behöver jag tips på att lära honom en riktig läxa som han aldrig kommer glömma han är liten men snabb och smidig och försök inte säga att våld inte löser nåt för jag har tröttnat på honom riktig säger att spelar noll års spel när jag spelar typ spel för 15 16 medan han bara spelar sitt aq world dag ut och dag in jag vill värkliken ge honom en rejäl smäll och jag orkar inte vänta längre ni kan komma med vad som helst även riktiga farliga saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Men slå honom bara då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men han hinner ifrån mig då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Knacka honom på axeln och när han vänder sig om slå honom i fejan, När han håller för där, knäa honom i skrevet o när han böjer sig ner knäa honom i magen, slå honom i ansiktet och när han håller på o stönar så ska du ta honom över nacken trycka ner honom o säga " BE OM URSÄKT" och " VAD SPELAR JAG FÖR SPEL?" När han svarat/bett om ursäkt ska du kasta ner honom och säga "Bra" och "Säg nu inte att ag spelar bebisspel för då gör vi om det, och då kommer jag ta i" :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men han hinner ifrån mig dåSå du menar att han springer iväg varje gång du är nära honom? Isåfall kan du ju kasta något på honom, typ en sten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men han hinner ifrån mig dåSå du menar att han springer iväg varje gång du är nära honom? Isåfall kan du ju kasta något på honom, typ en sten. Kan funka... Men ta mitt istället ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 ok föresten är jag inte så bra på att gasta långt men han är inte ute så ofta och har bra hörsel är typ är skit svårt att smyga sig på honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Om smyga sig på grejen var till mig...... Smyg dig inte på honom bara gå fram till honom bakifrån utan att låtsas om nånting :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 då fattar han att jag håller på med nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Herregud. Du menar att ungen springer iväg så fort du närmar dig? Isåfall, Skrik att han är en jävla tönt och fegis som inte vågar vara en meter inom dig. Om han nu verkligen är en tönt kommer han fortsätta springa iväg. Men om han vänder sig om och går mot dig så ska du slå till han så jävla hårt i fejset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men om jag skriker det stannar han längre bort och skriker är du han fattar inte själv att han är feg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men om jag skriker det stannar han längre bort och skriker är du han fattar inte själv att han är fegHur kan du veta vad han ska göra varje gång? Försök iallafall att slå honom eller skrika tönt till honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg