Entropia Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 (redigerat) där jag kommer ifrån gör det det och tidningen kan föra och flyga poliserna också inget straff är för stort när det gäller den tolvåringenHe's from Butcher Bay :oOch förresten så menade jag inte det där om att han förtjänar att dö. Redigerat 14 Juni 2010 av Entropia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 egentligen borde jag ta och posta tillbaka honom där han kom ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 egentligen borde jag ta och posta tillbaka honom där han kom ifrånDet är ditt land, visa hur man gör med råttor. (Skämt åsido) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 han tror det är hans land Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Visst, misshandla pojken och bli ett fall för socialen. Gött. Det är bättre att ignorera honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men det är så svårt att ignorera för han retas på sånt elakt sätt han säger typ din mamma dog för du var så ful när du var liten och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men det är så svårt att ignorera för han retas på sånt elakt sätt han säger typ din mamma dog för du var så ful när du var liten och såntOm din mamma nu inte är död så är det väl inget att bry sig om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Visst, misshandla pojken och bli ett fall för socialen. Gött. Det är bättre att ignorera honom. Håller med... Så jävla svårt kan det inte vara. Det är ju inte direkt allvarliga grejjer han retas för... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men hon är det och han säger att hon dog bara för jag var så ful vem som helst skulle bli arg för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men hon är det och han säger att hon dog bara för jag var så ful vem som helst skulle bli arg för detDär gick han över gränsen.Slå till han så jävla hårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Förstår inte ens hur du tror att vi kan hjälpa dig slå ner han? Ska vi ge dig varma kommentarer eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 han kommer inte ha några tänder kvar när jag är färdig med honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg