Gäst CrazyCake Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men om jag skriker det stannar han längre bort och skriker är du han fattar inte själv att han är fegBara gå ut, vänta i buskarna.När han kommer så hoppar du på han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 jag vet inte när han går ut han går sällan ut för han är så feg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Hitta ett lagom långt stålrör som inte är för tungt. Sen är det bara din egen kreativitet som sätter gränserna ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 (redigerat) hmm det kan funka också har jag riktigt tur så tappar han några tänder också har jag ännu mer tur slutar han på sjukhuset har jag mest tur dör han men finns det inget ännu väre att använda Redigerat 14 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 hmm det kan funka också har jag riktigt tur så tappar han några tänder också har jag ännu mer tur slutar han på sjukhuset har jag mest tur dör hanNu överdriver du väl lite?Men om stålröret funkar så funkar knytnäven också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 nej jag överdriver inte han säger att alla som är medlem på fuska är jävla idioter som borde dö och det stör mig så jävla mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 nej jag överdriver inte han säger att alla som är medlem på fuska är jävla idioter som borde dö och det stör mig så jävla mycketDå förtjänar han att dö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 (redigerat) ja värkliken jag tänker inte ge upp förens han ligger på backen på väg att dö jag kan hälsa från alla som jätte mig tips också iallafall alla som vill Redigerat 14 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jag kan se tidnings rubrikerna framför mig. "Tonåring slog tolvårig pojke medvetslös för att han retades, Förväntas få upp till två års fängelse". Eller något liknande. Tror du att du kommer att komma lindrigt undan om du slår ner liten pojke? Tror du hans föräldrar kommer att gratulera dig för att du lärt han en läxa? Hur tror du att dina föräldrar kommer att reagera? "bra där mins son du lärde honom allt att du inte spelar spel för treåringar". Blir nog mer än rejäl utskällning och rumsarrest i några månader. >_> Det är såna här saker som får mig att tycka att barnaga borde vara tillåtet. Om barn ska lära sig måste de få en smäll på käften efter att de blivit utskällda. Antingen trollar du så jävla hårt, eller så är du psykiskt störd. Våld löser inget förutom barnuppfostran, så stfu och gtfo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 (redigerat) där jag kommer ifrån gör det det och tidningen kan föra och flyga poliserna också inget straff är för stort när det gäller den tolvåringen Redigerat 14 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 -.-' Han får nog inte fängelse. Med den stavningen kan han knappast vara 18 år. fable1: Du borde ta det jävligt lugnt. Jag skulle aldrig i hela mitt liv ens vilja fundera på att döda någon. Sen sa du själv att det var en blatte, så passa dig för hans släkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jag kan se tidnings rubrikerna framför mig. "Tonåring slog tolvårig pojke medvetslös för att han retades, Förväntas få upp till två års fängelse". Eller något liknande. Tror du att du kommer att komma lindrigt undan om du slår ner liten pojke? Tror du hans föräldrar kommer att gratulera dig för att du lärt han en läxa? Hur tror du att dina föräldrar kommer att reagera? "bra där mins son du lärde honom allt att du inte spelar spel för treåringar". Blir nog mer än rejäl utskällning och rumsarrest i några månader. >_> Det är såna här saker som får mig att tycka att barnaga borde vara tillåtet. Om barn ska lära sig måste de få en smäll på käften efter att de blivit utskällda. Antingen trollar du så jävla hårt, eller så är du psykiskt störd. Våld löser inget förutom barnuppfostran, så stfu och gtfo. fable1 är också 12.Men han trollar säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg