Gäst CrazyCake Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 han kommer inte ha några tänder kvar när jag är färdig med honomThat's the spirit boy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 eller så bara går jag in till honom oinbjuden slår ner hans föräldrar sen honom och förstör hans dator som är hans liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 men hon är det och han säger att hon dog bara för jag var så ful vem som helst skulle bli arg för detOkej, det kan inte ignoreras. Nu blir jag själv jääävligt arg. Stålrör upp i röven på honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 det ska jag göra också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Precis, om man retar någon för en död förälder så förtjänar man att bli nedslagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 ska fan samla ihop alla kompisar jag har slå upp dörren hos honom låta honom lida en lång stund och sen sätta ett stålrör upp i arslet på honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 ska fan samla ihop alla kompisar jag har slå upp dörren hos honom låta honom lida en lång stund och sen sätta ett stålrör upp i arslet på honom ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 (redigerat) Har ni tänkt på att vi uppmuntrar till tortyr? Fast han förtjänar ju det men ändå. Redigerat 14 Juni 2010 av Entropia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Har ni tänkt på att vi uppmuntrar till tortyr?Japp. And I love it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Har ni tänkt på att vi uppmuntrar till tortyr?Japp. And I love it. Fin fint, sen skjuter du med en vattenpistol i huvet på han med! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Ta det här någon annanstans, låser. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg