Kuddie Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Nu är det tämligen så att jag får spelet Red Dead Redemption imorgon och jag undrar om det finns några här som vill lira Posse med mig online. Jag har mic och kommer nöta hela dagen. PSN: CrazyKuddie Mer info om ni PM'ar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 PSN: Teamcupa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 15 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 PSN: Teamcupa Ok. Lägger till dig så fort posten kommer =) Har du mick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Ja, loggar in om jag kan idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 (redigerat) Har ni spelat online? är det roligare än singleplayer? Redigerat 15 Juni 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 15 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Båda är roligt. Men jag måste säga att Singleplayer as askul! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Kom igen! Är du inloggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 15 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Jag är inne nu :P Fixade allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Har du accepterat mig som vän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 15 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Har du accepterat mig som vän? Japp! Nu kör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Så har addat dig, kommer logga in senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.