WASD Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Hade en LD en gång, skulle slå min kompis allt vad jag orkade.. Men handen gick i slowmotion. I LD? Då skulle du ju göra så den inte gick i slowmotion längre ;) Det är inte så lätt som det låter. Har du haft en LD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Drömmer bara luciddrömmar om jag vaknar och somnar om ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Hej, Jag verkar inte riktigt förstå. Man kan alltså styra drömmar när man har lucid dreaming? Det värkar väldigt häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Ja det går att styra allting egentligen, men det är inte så lätt som det låter. Jag har iofs inte försökt så mycket men jag har hållt på med LDs i över ett år och haft säkert 70-100 och får just nu ungefär 1 per vecka utan att riktigt försöka och jag klarar inte av att kontrollera så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Vad coolt, WASD. Hur gör man för att få lucid dreaming? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 http://www.ld4all.com/guide.html Där har du det mesta, bara att klicka på flikarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Upptäckte att jag drömde inatt vaknade, trodde jag för det kändes så. Nu kom jag dock på att jag bara drömde att jag vaknade och blev av med drömmen jag drömde innan D: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 http://www.ld4all.com/guide.html Där har du det mesta, bara att klicka på flikarna. Tack, Jolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Upptäckte att jag drömde inatt vaknade, trodde jag för det kändes så. Nu kom jag dock på att jag bara drömde att jag vaknade och blev av med drömmen jag drömde innan D: :(Det har faktiskt ett namn: False awakening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Mm, False Awakening är ganska vanligt. För att förhindra det kan man lära sig göra RC varje gång man vaknar så gör man det i sin nästa False Awakening. Det är också vanligt att få flera False Awakening i rad, jag har haft 5 säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Hade en LD en gång, skulle slå min kompis allt vad jag orkade.. Men handen gick i slowmotion. I LD? Då skulle du ju göra så den inte gick i slowmotion längre ;) Det är inte så lätt som det låter. Har du haft en LD? Brain powers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Brain powers..Ett tips är att tro på de som har varit med om det. Gissar att det är lite svårare än du tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.