Hoppa till innehåll

Sömn Och Drömmar


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 199
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Runt 4 tiden på natten igår så satt min polare och pratade om hur bra det var med general locken på doserna för dom kan man stänga hur som helst när Granit har ett lock som man bara kan stänga på ett sätt. Senare den natten drömde jag om att general hade skaffat ny design på dosorna och att locken var likadana som på granit :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag va mindre drömde jag mardrömmar om "Mårran" (i mumintrollen) och Greven i Mysteriet på Greveholm. Minns att jag alltid typ skulle försöka "besegra" dom, men så fort jag försökte skrämde dom mig så jag vaknade.

 

Fyfan, vilka minnen man får nu. Ska glo mumintrollen respektive Mysteriet på Greveholm nångång snart :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv skriver jag drömdagbok, eller nattbok för jag har ganska roliga drömmar =)

Kan berätta om en mardröm.

 

i drämmen tittade Jag tittade på en 15 årsfilm, man såg en bebis med avlångt huvud och huggtänder. Jag hade läst Harry Potterväldigt mycket och i Harry Potter böckerna finns en snubbe som heter Morfin. Och den fula läskiga bebisen hette också Morfin. Sen är jag inne i filmen och en likadan läskig bebis börjar bita av Morfins armar och ben och tillsist huvud. Jag blev jätterädd men fortsatte att titta på filmen endå.

Det läskiga var att min syrra hde ungefär samma dröm. Hon drömde att hon mördade mig, att hon högg av mina armar och ben och sedan gav mig droger, morfin (!) så att jag inte skulle känna så mycket.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade en fett skön dröm som jag inte har haft på ett bra tag inatt.

Ooooh, someone had a wetdream!

 

Screen or it didnt happendz!

svenska

nej, engelska

 

jag menar skriv på svenska.

 

vi är i sverige för fan

 

 

Du var mig en irriterande typ.

 

Var ska man börja om man vill ha en LD?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börja med att göra RCs så ofta du kan och ha en mantra innan du lägger dig. Drömdagbok kan också hjälpa.

Innan du sover ska du upprepa i hjärnan saker som "Jag ska upptäcka att jag drömmer.", "Jag ska ha en luciddröm." och liknande. Jag har haft 3-4 luciddrömmar än så länge.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...