Hoppa till innehåll

Mariogolf = Fun!


Shadowbeing
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 173
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag gillar ärliga personer!! Jag är inte särskilt bra jag heller. Jag spelar mest för att det kan vara kul. Allvarligt så brukar jag vinna ganska få gånger mot Metal-Mario. Jag vinner ijämt mot han bara för att jag börjar om banan om det går dåligt av något slag, men Yoshi förlorar jag inte emot.Men första gången jag spelade förlorade jag stort mot alla i början, i alla fall Luigi och Yoshi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar det inte så mycke nu längre som jag kanske skrivit, men den man ska vara är ändå Mapie, eller Bowser, jag varierar mellan dem gubbarna.. Mapie slår ju hyfsat långt och spikrakt så det har man nytta av på Par 3 hål, och Bowser skjuter väldigt snett men långt som ***... Vet någon hur långt Donkey Kong skjuter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar det inte så mycke nu längre som jag kanske skrivit, men den man ska vara är ändå Mapie, eller Bowser, jag varierar mellan dem gubbarna.. Mapie slår ju hyfsat långt och spikrakt så det har man nytta av på Par 3 hål, och Bowser skjuter väldigt snett men långt som ***... Vet någon hur långt Donkey Kong skjuter?[/quote Han skjuter starkt 275 meter. Han är bättre på motvind än Bowser emtersom att han slår lågt och hårt. Bowser skjuter hur långt som helst med medvind, men inte lika långt som Metal-Mario. Maple må vara bra men böjjer sig lite när det är 1 meter sidovind. Därför ska man vara Yoshi för han skjuter inte lika långt och därför hinner inte skottet svänga lika mycket.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...