Joy Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Skall det komma ett nytt? Men det är väl på GC det kommer isåfall va? Är det nya karaktärer då? Mer alltså.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Skall det komma ett nytt? Men det är väl på GC det kommer isåfall va? Är det nya karaktärer då? Mer alltså.. Ja det är det. Du har inte sett Mariokart: Double Dash va? Men över till ämnet. Vilken gubbe är eran favoritgubbe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 mario tycker jag är bäst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Jag tycker Yoshi och MetalMario, men min favvogubbe är Mario. Men jag tycker att de andra två är bäst att köra med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 aaa.... yoshi är faktiskt också bra... metalmario vet jag inte...han är sådär! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Vet du varför jag gillar Yoshi?? Jo, därför att han skjuter rajt fram, till skillnad mot MetalMario och Bowser, för de skjuter kors och tvärs över banorna. Yohi sätter man lätt Hole-In-One på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 mm...jag har inte lyckats med någon annan att få hole in one med... vilken bana gillar ni mest/ tycker ni är lättast.. jag gillar mest Luigis garden eller vad den nu hette och shy guy desert också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Spelet verkar roligt, men synd att jag inte har det.. Lite svårt att få tag på det?? mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 mm...jag har inte lyckats med någon annan att få hole in one med... vilken bana gillar ni mest/ tycker ni är lättast.. jag gillar mest Luigis garden eller vad den nu hette och shy guy desert också... Min favoritbana (cup) är Mario Star, Shyguy desert och Yoshi´s Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 vilken tycker du är svårast att möta... asså som en COMPUTER spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 vilken tycker du är svårast att möta... asså som en COMPUTER spelare Jag tycker att Metal-Mario är svårast att möta, men om du menar på GET CHARACTER så tycker jag nog Wario eller Bowser. Vad tycker du själv då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 precis som du sa Metal mario och på Get charter så är det nog bowser som är svårast att vinna över.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg