Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Sonny är ju så dålig som motståndare, man behöver ju inte ta Power och skjuta för långt på varenda bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 nää..det har du rätt i..ibland kan yoshi få in bra slag (computer) så man förlorar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 nää..det har du rätt i..ibland kan yoshi få in bra slag (computer) så man förlorar.. förlorar du mot Yoshi? Nja, de första gångerna, men inte längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag brukar faktiskt förlora mot yoshi ibland...det häner på lite måfå...jag är inte så värst bra på mario golf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag gillar ärliga personer!! Jag är inte särskilt bra jag heller. Jag spelar mest för att det kan vara kul. Allvarligt så brukar jag vinna ganska få gånger mot Metal-Mario. Jag vinner ijämt mot han bara för att jag börjar om banan om det går dåligt av något slag, men Yoshi förlorar jag inte emot.Men första gången jag spelade förlorade jag stort mot alla i början, i alla fall Luigi och Yoshi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 mm...samma här...men det är klart..jag förlorar inte alltid...det är ungefär 70% vinster och 30% förluster.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag brukar typ bara vinna med Yoshi. Är du bra på att få Nice Shot?? Det är ju sådär för jag får nästan aldrig som jag vill ha det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Spelar det inte så mycke nu längre som jag kanske skrivit, men den man ska vara är ändå Mapie, eller Bowser, jag varierar mellan dem gubbarna.. Mapie slår ju hyfsat långt och spikrakt så det har man nytta av på Par 3 hål, och Bowser skjuter väldigt snett men långt som ***... Vet någon hur långt Donkey Kong skjuter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 den heter väl inte Mapie utan Maple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Spelar det inte så mycke nu längre som jag kanske skrivit, men den man ska vara är ändå Mapie, eller Bowser, jag varierar mellan dem gubbarna.. Mapie slår ju hyfsat långt och spikrakt så det har man nytta av på Par 3 hål, och Bowser skjuter väldigt snett men långt som ***... Vet någon hur långt Donkey Kong skjuter?[/quote Han skjuter starkt 275 meter. Han är bättre på motvind än Bowser emtersom att han slår lågt och hårt. Bowser skjuter hur långt som helst med medvind, men inte lika långt som Metal-Mario. Maple må vara bra men böjjer sig lite när det är 1 meter sidovind. Därför ska man vara Yoshi för han skjuter inte lika långt och därför hinner inte skottet svänga lika mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 japp...och det är en anledning till att jag oftst är yoshi.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Samma här! Men du borde titta på när Metal-Mario skjuter med medvind och skjuter underifrån golfbollen. Du borde se när den landar. Det är liksom först långt och jättehögt, men när den landar Straight Down. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg