0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag brukar typ bara vinna med Yoshi. Är du bra på att få Nice Shot?? Det är ju sådär för jag får nästan aldrig som jag vill ha det. det händer att jag får nice shot... = Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Alltså träffa precis. Det fattade inte jag första gången, så jag tryckte på A två gånger snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 hahaha...samma här...det var jobbigt att få alla 108 birdie badges för att få metal mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag tycker att hål 14 var så jäkla drygt att göra Birdie på. På mario-star. Vad var din taktik på 108 Birdie Bagdes. Min var att börja om hålet varje gång man inte fick Birdie eller bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag hade inte nån speciell taktik utan jag bara tutade och körde.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Men om man misslyckas med ett hål måste ju man köra om Cupen. Och saken var då att jag inte visste vilka jag hade gjort birdie eller bättre på, men nu ser man det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 när man klarat det ja..¨ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 när man klarat det ja..¨ NEJ, vilka birdie bagdes man har gjort. det står ju under själva poängen när man kör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jaha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Men vilken gubbe tycker du är krångligast att vara? Jag tycker Bowser, därför att han skjuter så snett upp i luften. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 aa...det tycker jag också...men han är bra i medvind.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 här är lite perfekt dark fusk, kanske inte hör hit men änmdo Här kommer en lista på vilka banor, på vilken tid och vilken svårighetsgrad du ska klara dom banorna för att få tillgång till olika fuskmode. När det står SIR menas det Spelar Ingen Roll! Fuskmode - Klara banan - På tiden - Svårighetsgrad Odödlig - Area 51: Escape - 3:50 - Agent Oändligt med ammo - Pelagic LL Exploration - 7:07 - Special Agent Alla avpen i Solo Mode - Skedar Ruins: Battle Shrine - 5:31 - Perfect Agent Oändligt med Laptop Gun Ammo - Air Force One Anti Terrorism - 3:55 - Perfect Agent X-Ray Scanner - Area 51: Rescue - SIR - SIR Oändligt med ammo + du behöver inte reloada- Air Base: Espionage - 3:11 - Special Agent R-Tracker - Skedar Ruins: Battle Shrine - SIR - SIR Hurricane Fists - Datadyne Central: Extraction - 2:03 - Agent Osynlig - G5 Building: Reconnaissance - 1:30 - Agent DK Mode - Chicago: Stealth - SIR - SIR Du kan vara Elvis - Area 51: Rescue - 7:59 - Perfect Agent Endast Lag huvuden - Air Base: Espionage - SIR - SIR Jo Shield - Deep Sea: Nullify Threat - SIR - SIR Små folk - Area 51: Infiltration - SIR - SIR Liten Jo - G5 Building: Reconnaisance - SIR - SIR Slow Motion i Single Player - Datadyne Research: Investigation - SIR - SIR Super Shield - Carrington Institute: Defense - 1:45 - SIR Classic Sight - Datadyne Central: Defection - SIR - SIR Perfect Darkness - Crash Site: Confrontation - SIR - SIR Enemy Rockets - Pelagic LL: Exploration - SIR - SIR Enemy Shields - Carrington Institute: Defnese - SIR - SIR Marquis of Queensbury Rules - Datadyne Central: Defection - 1:30 - Special Agent Hur j*vla onödit som helst du samus skriv inte nåt som inte hör hit helst vi snackar mario golf här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg