Hoppa till innehåll

Balance Druid Vs Elemental Shaman

PH123

Rekommendera inlägg

Jag ska snart ha duell mot min kompis. Han är ele shaman. Vilken tror ni vinner???? Och hur ska jag göra för att slå honom???

Balance druid vinner på 80 om du poppar allt i början.

Elemental shaman vinner på 80 om du inte poppar allt i början.

Tacts: Poppin' mah trinketz! i början.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HaHa en ele shaman tar allt med ett imba specc dvs har du speccat minsta lilla fel som ele shaman kan dina crits på 14k gå ner till 9k just för att deras ele specc handlar om pure dps .. alltså skulle du kört arcane/fire och 2 hittat han xDD skicka hans namn och server i ett pm så får jag kolla upp han på armory :D skicka ditt namn o server :DD

Men poppa alla CD´s så ska han nog få i sig xDDD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HaHa en ele shaman tar allt med ett imba specc dvs har du speccat minsta lilla fel som ele shaman kan dina crits på 14k gå ner till 9k just för att deras ele specc handlar om pure dps .. alltså skulle du kört arcane/fire och 2 hittat han xDD skicka hans namn och server i ett pm så får jag kolla upp han på armory :D skicka ditt namn o server :DD

Men poppa alla CD´s så ska han nog få i sig xDDD

Snackar du verkligen om Doomkins nu? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite off topic som vi kan ta sammtidigt: kan ni linka en specc och vilka glyphs jag ska ha som moonkin i 2vs2?? Och några tips till mej och min 2vs2 kompis ( hunter) hur vi ska göra, för vi dör hela tiden, knappt vunnit en ENDA skrimish!!!:O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite off topic som vi kan ta sammtidigt: kan ni linka en specc och vilka glyphs jag ska ha som moonkin i 2vs2?? Och några tips till mej och min 2vs2 kompis ( hunter) hur vi ska göra, för vi dör hela tiden, knappt vunnit en ENDA skrimish!!!:O

ni dör för att den där setupen är så otroligt jävla dålig. Sorry.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...