HydraPatrik Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Hej! Jag undrar om jag kan få hjälp med att få utt kullagren på min skateboard. Har 51mm hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) Aldrig mekat skateboard, men du får iaf börja med att ta bort hjulet där kullagret är kasst. Det gör du genom att skruva mot klockan på muttern som sitter i mitten av hjulet. EDIT: Mutter borde det vara, inte en skruv. Redigerat 16 Juni 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HydraPatrik Skrivet 17 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Jag såg videon, funka tyvär ej för att jag hade 51mm jul, men så kallade jag på min pappa så fixade han det, ty för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.