Gäst Crabsex Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Blir nog att köpa det, längtar speciellt till spelet "Sorcery". Då man är en trollkarl i First-Person perspektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Komplettera med ett par 3D-glasögon så är hela Harry Potter-kostymen komplett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crabsex Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Komplettera med ett par 3D-glasögon så är hela Harry Potter-kostymen komplett.Haha, bra idé : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Kommer inte att köpa move då jag tycker deras nytänkade är lika med noll,de gjorde eye toy vilket blev en suceé och sedan istället för att vidareutvekla den göra en ny kontroll som ser och funkar som en wiimote är lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 xXHomerXx - Jag håller med lite där faktiskt, men jag tror nog detta med stavarna är bättre. Som sagt tror :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Jag tänker inte köpa den....... Pga jag tycker det är onödigt wii har samma spelkonskruktion som den där bara det att det kommer komma bättre spel och sådant till men håller mej till wii isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Så du tror det inte kommer bra move-spel till ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Så du tror det inte kommer bra move-spel till ps3? Jo det tror jag men Wii har redan den sorten (remoten) så playstation (SNor) igentligen bara ideen men wii gjorde en hel konsole och PS3 gör bara handkontroll + några spel..... Kommer hålla mej till Wii.. men tror även på att PS3 Kommer få några riktiga bra spel så kommer troligen spela hos kompisar som kommer köpa move...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Tror inte detta kommer så bli så lyckat, typ jätte bra i början men efter några veckor är det skit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Tror inte detta kommer så bli så lyckat, typ jätte bra i början men efter några veckor är det skit :) Så jag menar kommer vara skit bra en vecka sedan kommer man ledas ihjäl.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Han menar antagligen att det är roligt första veckan men sen blir det tråkigare. Så tror jag också det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Han menar antagligen att det är roligt första veckan men sen blir det tråkigare. Så tror jag också det blir.Instämmer där, jag får helt enkelt se vilka spel som använder sig av den innan jag köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.