GamesDean Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) Tja! Såg idag att Nintendo 3ds kommer att släppas i första kvartalet 2011. Den kommer att sammanlagt ha 3 st kameror,två på utsidan och en på insidan. Man kommer inte behöva skämma ut sig i fula 3d glasögon heller då man inte behöver några glasögon. Kommer ni att köpa det? Har ni hittat annan spännande info,skriv den här! Redigerat 30 Januari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 kommer nog att köpa det med tanke på några av dom spel som är avslöjade och jag tror jag skriver upp dom: -Animal Crossing -Kid Icarus, -Mario Kart, -Nintendogs + cats -Paper Mario -PilotWings Resort -Star Fox 64 3D -Steel Diver -Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D -DJ Hero 3D -The Sims 3 -Professor Layton and the.... -RIDGE RACER -KINGDOM HEARTS -DEAD OR ALIVE 3D -SAMURAI WARRIORS 3D -Battle of Giants... -Hollywood 61 -CODENAME: Chocobo... -SUPER STREET FIGHTER IV... -Tom Clancy's Splinter Cell... -Tom Clancy's Ghost Recon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 (redigerat) Om det forsätter vara så här dyrt kommer jag aldrig köpa det! Redigerat 17 Juni 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 jo det är ju det priset så det är väldigt högt just nu i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Hur mycket kommer det kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 (redigerat) Hur mycket kommer det kosta?Det är inte säkert.Dem kommer kanske ändra.Just nu kostar det 2799:- http://www.game.se/acatalog/Boka_DS.html Redigerat 17 Juni 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Och game är ju just nu billigast..... men man får ju hoppas att det priset sänks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Men nu har CDON billigast där koster den 2499 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Alla ds konsoler har varit såhär dyra i början eller? Inte direkt någon nyhet att nya grejer är dyra i början. Jag har för mig att jag fick punga ut med ungefär 2000 för mitt ds phat och 2300 för mitt dsi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Inte speciellt dyrt tycker jag med tanke på att det är 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 nej tänker man bara efter lite så märker man att den inte är så dyr ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Är ju inte särskilt dyrt egentligen. Jag kommer nog att köpa det om jag har pengar och om det finns lockande spel till det när det kommer. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.