Entropia Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Hur många timmars batteritid kommer 3ds ha?3-5 timmar om man spelar 3DS spel och 5-8 om man spelar DS-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 3-5 timmar om man spelar 3DS spel och 5-8 om man spelar DS-spel.Okej, en klar försämring jämfört med DS som jag har hört haft mycket längre då.Men det är ju klart, denna är mer kraftfull och batteriet är väl inte så jättemycket mer uppdaterat antar jag. Men 5 timmar räcker ju fint ändå. Det är vad PSP2 ungefär kommer ha, då kommer man inte ens kunna spela PSP spel på den som är på skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Okej, en klar försämring jämfört med DS som jag har hört haft mycket längre då.Men det är ju klart, denna är mer kraftfull och batteriet är väl inte så jättemycket mer uppdaterat antar jag. Men 5 timmar räcker ju fint ändå. Det är vad PSP2 ungefär kommer ha, då kommer man inte ens kunna spela PSP spel på den som är på skiva.Batteritiden är superlame, med tanke på att det tar minst 3,5 timmar att ladda skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Det var rätt dåligt, ja. Hur är du så säker på det förresten? Har du läst det någonstans? Om det är DS så kan det ju vara anorlunda. Att det tar så lång tid att ladda den, ökar ju inte den lilla chans att jag köper en 3ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Kollade på europa-konferensen för 3DSen, det är Nintendos egna siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Av vad jag har sett så ska det kosta 2699. Sen så är det ju ganska tråkiga spel som släpps under releasen. Är egentligen bara Rayman 3D som är intressant för mig då. :/O?= Super Street Fighter IV 3D EditionSamurai Warriors: ChroniclesTom Clancy's Ghost Recon Shadow WarsTom Clancy's Splinter Cell 3DRabbids 3DDriver: Renegade Av spelen du nämnde är de ju de ovanstående man själv skulle valt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Coolt med Mario Kart i 3D! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Coolt med Mario Kart i 3D! :cool:Japp, det verkar jättecoolt.Det är nog det spelet jag ser mest fram emot...Jag köper nog det när dte kommer ut. Och det ska komma ett layton-spel i 3d, synd bara att det att det inte är en fortsättning på professor layton and the unwound future... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Hur många timmars batteritid kommer 3ds ha?3-6 timmar ungefär, har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Flyttar till nytt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Wtf, 2168kr hos pixmania för den svarta. Riktigt bra pris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 (redigerat) Jag får se om det blir ett köp, därför att jag sparar mina pengar till Ps3 spel. 3-6 timmar ungefär, har jag för migMmm. Stämmer bra det. Redigerat 30 Januari 2011 av Connection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.