Sykeltjuv Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 kanske ska köpa det pga ocarina of time, hoppas inte man måste hålla på och använda stylusen för att springa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 kanske ska köpa det pga ocarina of time, hoppas inte man måste hålla på och använda stylusen för att springa.3DS kommer att ha en analogspak till vänster http://i.usatoday.net/communitymanager/_ph...e-community.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Det skulle vara grymt om dom den också hade en kapacitiv touch skärm, DSi och XL har båda väldigt bra touch skärmar men en kapacitiv vore grymt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 kanske ska köpa det pga ocarina of time, hoppas inte man måste hålla på och använda stylusen för att springa.3DS kommer att ha en analogspak till vänster http://i.usatoday.net/communitymanager/_ph...e-community.jpg Mycket bra det. Tråkigt nog kommer jag nog inte ha råd att köpa 3ds, priset kommer nog bli för dyrt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Jag börjar spara redan nu så jag kommer köpa så fort det kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Hmm..... undrar om jag ska köpa den. då har jag ju 3 st DS :lol: Redigerat 1 Juli 2010 av contra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag älskar Nintendo så jag kommer köpa 3DS! Men jag fattar inte varför det kommer klagomål på att 3DS är för dyr, den kostar väl ungefär lika mycket som Wii gjorde i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag kommer köpa PSP2 när det kommer nästa år istället. (Ja, det kommer nästa år). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Jag kommer köpa PSP2 när det kommer nästa år istället. (Ja, det kommer nästa år).Vad snackar du om? Det ska väl inte komma ett PSP 2? Och om det kommer så kommer 3DS ändå pwna det. Redigerat 1 Juli 2010 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Jo, det ska visst komma ut ett PSP2. Läs gärna runt på diverse spel-sidor som tex Gamereactor. Och självklart så kommer inte 3DS att äga PSP2 bara för att det har 3D. :D Bärbar gaming är inte Nintendo's grej ändå, kolla bara på "Virtual Boy". :rolleyes: Redigerat 1 Juli 2010 av OGP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jo, det ska visst komma ut ett PSP2. Läs gärna runt på diverse spel-sidor som tex Gamereactor. Och självklart så kommer inte 3DS att äga PSP2 bara för att det har 3D. :D Bärbar gaming är inte Nintendo's grej ändå, kolla bara på "Virtual Boy". :rolleyes: Jag menade inte att 3DS är kommer bli bättre tack vare 3D. Men jag älskar Nintendo så det är ju självklart att jag tycker att 3DS pwnar PSP 2. Och förresten, kolla bara DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag kan ju inte komma och påstå detta eftersom att jag inte har några riktiga bevis.. Men om jag inte har fattat fel så har Nintendos DS sålt ganska mycket bättre än Sonys PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.