Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Jag kan ju inte komma och påstå detta eftersom att jag inte har några riktiga bevis.. Men om jag inte har fattat fel så har Nintendos DS sålt ganska mycket bättre än Sonys PSP. Japp, DS har sålt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Nu startar jag ett fan boy-krig! HOL KEFTEN DIN FISK PSP EGGER ALLA BANAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Nu startar jag ett fan boy-krig! HOL KEFTEN DIN FISK PSP EGGER ALLA BANAN 3DS HAR MARIO OCH ZELDA ÄPPLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) PSP HAR TEKKEN OCH METAL GEAR SOLID OCH LITTLE BIG PLANET OCH ROCK BAND OCH LOCO ROCO OCH MASSA ANDRA SAKKER CHIPS Men det är givetvis en smaksak. :D Redigerat 2 Juli 2010 av OGP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Hur fan spelar man Rockband på PSP? Det kan ju knappast vara roligt.. Btw sluta med allt offtopic nu, annars anmäler jag. Såg trailer för Kid Icarus(stavning? :s) på Yuotube, verkade najs :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Hur fan spelar man Rockband på PSP? Det kan ju knappast vara roligt.. Btw sluta med allt offtopic nu, annars anmäler jag. Såg trailer för Kid Icarus(stavning? :s) på Yuotube, verkade najs :) Hoppas att dom ändrar rösten till Pit, han låter ju cp. Fast det verkar ju rätt så najs ändå. Redigerat 2 Juli 2010 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Hur fan spelar man Rockband på PSP? Det kan ju knappast vara roligt.. Btw sluta med allt offtopic nu, annars anmäler jag. Såg trailer för Kid Icarus(stavning? :s) på Yuotube, verkade najs :) Rock Band är faktiskt skit-roligt på PSP. Prova det om du har chansen. Gamereactor Recension IGN Recension 1UP Recension Cnet Recension Givetvis är det en smaksak, men dem har helt rätt. Det är ett awesome spel. Älskar hur Gamereactor sa att det är bättre än Guitar Hero till NDS. Anmäl mig om ni vill! ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Anmäl mig om ni vill! ;oOk Ska börja spara så att man kan köpa ett 3ds. Många bra remakes är på g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Har precis upptäckt att Nintendo arbetar på Super Mario 3D som det kallas för tillfället. Jag längter efter trailer! Men det är sjukt många lovande spel som ska släppas till 3DS. Kanske lite för många faktiskt. Redigerat 2 Juli 2010 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Man väntar man ju på ett fungerande flashkort, då hinner priset sjunka lite också kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Nu märkte jag att det ska komma ett spel som kallas Donkey Kong 3D. Uppföljare till Donkey Kong 64? Pepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Det är fan dags för ett nytt Donkey Kong snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.