zitroz Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Det är fan dags för ett nytt Donkey Kong snart...Kommer ju ett till Wii, det visades upp på E3 men grafiken i början fick mig att tro att det var till DS :(Undrar hur Pokémon spelen till 3DS kommer bli 8))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Jag kommer lätt köpa den. Oavsätt pris. ps. Det kommer även finnas en spak som gör att 3d byts ut mot vanlig 2d om man blir trött pá 3d:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Jag kommer lätt köpa den. Oavsätt pris. ps. Det kommer även finnas en spak som gör att 3d byts ut mot vanlig 2d om man blir trött pá 3d:n Så du skulle köpt den om den hade kostat 5k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Jag kommer lätt köpa den. Oavsätt pris. ps. Det kommer även finnas en spak som gör att 3d byts ut mot vanlig 2d om man blir trött pá 3d:n Inte direkt en spak utan mer en sån där slider grej man hadde för att sänka och höja volymen på ds och ds light. Vad jag har uppfattat ska man med den kunna ställa in med den hur mycket 3d man vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Jag kommer lätt köpa den. Oavsätt pris. ps. Det kommer även finnas en spak som gör att 3d byts ut mot vanlig 2d om man blir trött pá 3d:n Inte direkt en spak utan mer en sån där slider grej man hadde för att sänka och höja volymen på ds och ds lite*. Vad jag har uppfattat ska man med den kunna ställa in med den hur mycket 3d man vill ha. :POch ja det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Det kommer kosta 2495:-............... http://www.webhallen.com/spel/nintendo_ds/...do_3ds-basenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Bara för att Webhallen säger det betyder det inte att det stämmer. Det är bara ett pris som de gissar på i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Ganska nice med en styrspak på en bärbar konsoll, och Ocarina of Time är ju ett av mina favoritspel, så jag kommer att köpa det. Paper Mario kommer ju tillbaka oxå! KAN... INTE... MOTSTÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 kommer det att vara möjligt att köra gamla ds-spel till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Kommer troligtvis köpa det då mina L och R knappar inte funkar och skärmen inte kan stå upp av sig självt ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lagerrothen Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Inte speciellt dyrt tycker jag med tanke på att det är 3D 3D:n är jättedålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.