JosJuice Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 jag har en extrafråga, kan man spela vanliga ds spel till nintendo 3ds?Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 jag har en extrafråga, kan man spela vanliga ds spel till nintendo 3ds?Ja. Fast förstås inte i 3d då :P (fråga inte varför jag skrev det...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MarioHeterJag Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Ska kanske köpa det eftersom mitt Lite börjar bli slitet. Elr så ska jag köpa DSi Xl elr så ska man nog slå på stort och köpa 3ds. :D ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Nepp, jag köper det nog inte. Nintendo släpper för mycket DS. Först Original DS, sen DS Lite, sen DSi, sen DSi XL, sen 3DS? Jag köpte en Original DS för typ 5 år sedan men den var helt sliten så jag köpte en DSi i somras. Ska man köpa en DS för att en månad senare få reda på att det kommer en DS med mycket bättre funktioner, nä det funkar inte i längden. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Nepp, jag köper det nog inte. Nintendo släpper för mycket DS. Först Original DS, sen DS Lite, sen DSi, sen DSi XL, sen 3DS? Jag köpte en Original DS för typ 5 år sedan men den var helt sliten så jag köpte en DSi i somras. Ska man köpa en DS för att en månad senare få reda på att det kommer en DS med mycket bättre funktioner, nä det funkar inte i längden. :( Det är ju ungefär likadant med alla konsoller.. Kom ju typ ut 3 olika gba's t.ex. DSi till 3DS är typ som GBC till GBA eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 (redigerat) Nepp, jag köper det nog inte. Nintendo släpper för mycket DS. Först Original DS, sen DS Lite, sen DSi, sen DSi XL, sen 3DS? Jag köpte en Original DS för typ 5 år sedan men den var helt sliten så jag köpte en DSi i somras. Ska man köpa en DS för att en månad senare få reda på att det kommer en DS med mycket bättre funktioner, nä det funkar inte i längden. :( Det är ju ungefär likadant med alla konsoller.. Kom ju typ ut 3 olika gba's t.ex. DSi till 3DS är typ som GBC till GBA eller något liknande. Inte allsssssss. GBA är en ny konsol som kräver GBA spel. Du kan inte spela GBA spel på en GBC för det är olika konsoller MEN du kan spela samma spel på en Original DS som du kan på en DSi XL för det är samma konsol, bara lite uppdaterad! Redigerat 17 November 2010 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Nepp, jag köper det nog inte. Nintendo släpper för mycket DS.Först Original DS, sen DS Lite, sen DSi, sen DSi XL, sen 3DS? Jag köpte en Original DS för typ 5 år sedan men den var helt sliten så jag köpte en DSi i somras. Ska man köpa en DS för att en månad senare få reda på att det kommer en DS med mycket bättre funktioner, nä det funkar inte i längden. :(Det är ju ungefär likadant med alla konsoller.. Kom ju typ ut 3 olika gba's t.ex. DSi till 3DS är typ som GBC till GBA eller något liknande. Inte allsssssss. GBA är en ny konsol som kräver GBA spel. Du kan inte spela GBA spel på en GBC för det är olika konsoller MEN du kan spela samma spel på en Original DS som du kan på en DSi XL för det är samma konsol, bara lite uppdaterad! Men 3DS är inte samma konsolserie som övriga DS. Det har Nintendo sagt hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Och DSi-spel fungerar inte på DS heller (fast det finns i princip inga som är exklusiva till DSi utom de i onlineaffären). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Japp, jag tror jag ska köpa det! Många spel jag också är riktigt sugna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Såklart det blir köp! Här har ni ett stort Nintendo-Fan. Skulle inte tänka mig att jag ångrar mig. 3d Mario Kart kommer att bli underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Osäker på om jag ska köpa eller spara pengarna, Det är ju den första konsol som ger 3d-effekt utan glasögon och då finns möjligheten att man köper det första som kommer ut istället för att vänta och slösar med pengarna. Ungefär som Hd-tv:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Jag ska nog se hur mycket det kommer att kosta och ta reda på mycket saker innan jag köper det. Jag kanske vill spara till något annat i så fall, det lär ju bli dyrt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.