ImCasualGamer Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Kommer troligen sälja mitt dsi för att sedan köpa det svarta 3ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Jag kommer att köpa 3DS, den verkar ju vara coolt med 3D-effekter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) Om det nu kostar 2000kr kommer jag kanske att köpa det. Nu när jag vet priset. Redigerat 22 Januari 2011 av Connection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Lite drygt är det att batteri tiden bara ligger på 3-5 timmar, även om det är på högsta ljus inställningar och 3d inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Lite drygt är det att batteri tiden bara ligger på 3-5 timmar, även om det är på högsta ljus inställningar och 3d inställningar.Ja, det tycker jag är något minus med 3ds, om man vill spela i bilen, till exempel.Men man får ju ladda det ofta...2000 kr är något jag tror jag kan spendera, mitt DS kostade ungefär 2000 så varför inte köpa ett till fast som är coolare och häftigare?Sen finns det ju jättemånga spel också, mario kart 3ds är ett spel jag är riktigt sugen på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Av vad jag har sett så ska det kosta 2699. Sen så är det ju ganska tråkiga spel som släpps under releasen. Är egentligen bara Rayman 3D som är intressant för mig då. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Av vad jag har sett så ska det kosta 2699. Sen så är det ju ganska tråkiga spel som släpps under releasen. Är egentligen bara Rayman 3D som är intressant för mig då. :/Vad är det för andra spel då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Vad är det för andra spel då.Super Street Fighter IV 3D EditionResident Evil: The Mercenaries 3D EditionThe Sims 3Madden NFL FootballPES 2011 3D – Pro Evolution SoccerLego Star Wars III The Clone WarsRidge Racer 3DSuper Monkey Ball 3DThor: God of ThunderPuzzle Bobble UniverseSamurai Warriors: ChroniclesDead or Alive: DimensionsTom Clancy's Ghost Recon Shadow WarsTom Clancy's Splinter Cell 3DRayman 3DAsphalt 3DCombat of Giants: Dinosaurs 3DJames Noir's Hollywood CrimesDriver: RenegadeRabbids 3D Förresten så såg jag att Nintendo inte bekräftat vilka spel som dom själva kommer att släppa under releasen. Hoppas dom släpper något intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Oj, när jag såg din spellista blev jag inte dugg sugen på att köpa något spel. Men det ska ju KOMMA spel jag är sugen på, men då köper jag antagligen 3DS i smabnad med att de spelen jag är sugen på kommer ut. Däribland Mario Kart 3DS och jag tror det ska komma ett Professor Layton spel i 3d :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 (redigerat) Däribland Mario Kart 3DS och jag tror det ska komma ett Professor Layton spel i 3d :oJa det ska det :) http://sv.wikipedia.org/wiki/Professor_Lay...Gyakuten_Saiban Redigerat 25 Januari 2011 av Capital Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Verkar skit nice,jag kommer köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Hur många timmars batteritid kommer 3ds ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.