ImCasualGamer Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Deras nya charging dock tycker jag är helt värdelös. >_> Jag vill bara ha en sladd som jag kan köra in i min maskin inte en jäkla bräda som man sedan ställer maskinen på. om ni inte vet vad jag pratar om: http://tinycartridge.com/post/704438650/ni...-mentioned-this Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Deras nya charging dock tycker jag är helt värdelös. >_>Jag vill bara ha en sladd som jag kan köra in i min maskin inte en jäkla bräda som man sedan ställer maskinen på. om ni inte vet vad jag pratar om:http://tinycartridge.com/post/704438650/ni...-mentioned-thisMan kan väl inte spela medans att den laddar då? Utan att ha den i ''Parkeringen'' alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Verkar vara en riktigt saftig maskin.. Får se om det blir NGP eller Nintendo 3DS, Nintendo har man växt upp med, förväntar mig sköna titlar ifall det blir 3DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Man kan väl inte spela medans att den laddar då? Utan att ha den i ''Parkeringen'' alltså?Det kan man säkert, men om man kollar på ds:et blir den ju typ dubbelt så tjockt som annars. Det tycker jag blir jobbigt att ha med sig i sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Man kan spela medan 3dsen laddas, både i dockan och med sladd som dsarna har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xipy Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Den släpps i Europa 25 mars 2011. I Japan släpps den 26 Februari 2011 och i Nord Amerika 27 Mars 2011. Jag tror Nintendo 3ds släpps 31 Mars i Australien. Den kommer att ha förbättrad grafik! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Om nån undrar så kostar det nu 2500 och det är ju nästan samma pris som nintendo ds i XL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.