mariomario Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 snälla skriv era fiends codes på pokemon platinum på nintendo ds så kan vi spela med varandra!!!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Varför bara Pt? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 För att han är sämst och inte kan någonting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariomario Skrivet 17 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 snäla bara skriv. inga onödiga kommerterer snälla ok? och pokeomon platinom är det ända pokemon spelet jag har ok!!!!!!! så snälla skriv in era friens codes ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 snäla bara skriv. inga onödiga kommerterer snälla ok? och pokeomon platinom är det ända pokemon spelet jag har ok!!!!!!! så snälla skriv in era friens codes ok? Man kan möta andra som inte har Pt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariomario Skrivet 18 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 vad är Pt? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Platinum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariomario Skrivet 18 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 men jag har bara platinum så det är därför ok? platinum är det ända pokemon spelet jag har ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 men jag har bara platinum så det är därför ok? platinum är det ända pokemon spelet jag har ok? Jo men även om du har platinium så kan du spela mot andra som också har diamond/pearl/heartgold/soulsilver ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Urspårat, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg