mariomario Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Skrivet 17 Juni 2010 snälla skriv era fiends codes på pokemon platinum på nintendo ds så kan vi spela med varandra!!!!! :P
JosJuice Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Skrivet 17 Juni 2010 För att han är sämst och inte kan någonting.
mariomario Skrivet 17 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2010 snäla bara skriv. inga onödiga kommerterer snälla ok? och pokeomon platinom är det ända pokemon spelet jag har ok!!!!!!! så snälla skriv in era friens codes ok?
loopen Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Skrivet 17 Juni 2010 snäla bara skriv. inga onödiga kommerterer snälla ok? och pokeomon platinom är det ända pokemon spelet jag har ok!!!!!!! så snälla skriv in era friens codes ok? Man kan möta andra som inte har Pt.
mariomario Skrivet 18 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2010 men jag har bara platinum så det är därför ok? platinum är det ända pokemon spelet jag har ok?
Antonioz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Skrivet 18 Juni 2010 men jag har bara platinum så det är därför ok? platinum är det ända pokemon spelet jag har ok? Jo men även om du har platinium så kan du spela mot andra som också har diamond/pearl/heartgold/soulsilver ;>
Rekommendera inlägg