gameboy Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Skrivet 17 Juni 2010 Hej!!!! jag undrar var får man elakid och magby på pearl och dimond??? :huh: har försökt ätte länge
Antonioz Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Skrivet 17 Juni 2010 Elekid: stoppa in ett firered i DS:et så kan den hittas vid Valley Windworks och route 204. Magby: stoppa in ett leafgreen i DS:et så kan den hittas vid Stark mountain och route 227 Du kan ju också ta en ditto och en elektrabuzz/magmar och lämna hos day care i solecon city så blir det ett ägg som kläcks till en Magby elr Elekid (tror iaf att detta går på diamond/pearl) Om det nu inte går så kanske du har Platinium/Heartgold/soulsilver? Isåfall så är jag 100% på att det går att använda ovanstående metod.
gameboy Skrivet 18 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2010 Tjena. Tack,jag har platium så kan du också berätta också den bra grejen som du kunde och va 100% säker. :)
Antonioz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Skrivet 18 Juni 2010 Tjena. Tack,jag har platium så kan du också berätta också den bra grejen som du kunde och va 100% säker. :) Som jag skrev innan så kan du ta en elektrabuzz/magmar tillsammans med en ditto och lämna hos daycare, Det jag också skrev var att jag inte var säker på att detta funkade på diamond/pearl men eftersom du har platinium så kan du lämna en elektrabuzz/magmar tillsammans med en ditto och lämna hos daycare för att sen få ett ägg som sedan blir en Elekid/Magby och sen byta över den till ditt diamond/pearl.
Rekommendera inlägg