Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Elekid: stoppa in ett firered i DS:et så kan den hittas vid Valley Windworks och route 204.

Magby: stoppa in ett leafgreen i DS:et så kan den hittas vid Stark mountain och route 227

Du kan ju också ta en ditto och en elektrabuzz/magmar och lämna hos day care i solecon city så blir det ett ägg som kläcks till en Magby elr Elekid (tror iaf att detta går på diamond/pearl)

Om det nu inte går så kanske du har Platinium/Heartgold/soulsilver? Isåfall så är jag 100% på att det går att använda ovanstående metod.

Skrivet

Tjena.

Tack,jag har platium så kan du också berätta också den bra grejen som du kunde och va 100% säker. :)

Som jag skrev innan så kan du ta en elektrabuzz/magmar tillsammans med en ditto och lämna hos daycare,

Det jag också skrev var att jag inte var säker på att detta funkade på diamond/pearl men eftersom du har platinium så kan du lämna en elektrabuzz/magmar tillsammans med en ditto och lämna hos daycare för att sen få ett ägg som sedan blir en Elekid/Magby och sen byta över den till ditt diamond/pearl.

• Skapa ny...