gameboy Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Tjena! jag skulle behöva lite hjälp,hur utvecklar man Scyther till Scizor???? :huh: Ni skulle va jätte schyssta då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Man ger den Metal Coat och byter den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Ett litet tips, ha kvar Sword Dance. Attackstyrkan blir OP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gameboy Skrivet 18 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Men var får man metal grejen??? jag skulle behöva den,scyther är typ min favorit pokemon,så hjälp :P :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Men var får man metal grejen??? jag skulle behöva den,scyther är typ min favorit pokemon,så hjälp :P :huh: Om Schyter är din favorit varför då göra den till en annan pokémon? x_x nåja, Metal coat på Diamond/Pearl/Platinium: Iron island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg