Guggo Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Vissa hemsidor öppnas inte (i någon browser), utan istället får jag bara "Fel vid sidhämtning". Vilka sidor som inte funkar varierar lite, ibland funkar till exempel fuska.se och ibland funkar det inte. Har testat att stänga av brandvägg och sådant, och har sett till så att webbläsarna inte är blockerade. När en hemsida inte funkar att öppna så går det inte heller att göra ping [hemsida] i kommandotolken (Blir bara timeout). Någon som vet hur man löser detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Testat med flera olika datorer i ditt nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 ibland när jag har µtorrent så kan jag inte va på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.