BreakingNYC Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Vilket Är WoW´s Svåraste Achievment? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Insane in the Membrane I'd say that.. Annars är väl "It's over 9000!" Ganska segt att få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Gladiator, Fall of the Lich King(25 heroic), Tribute to Dedicated Immortality, Herald of the Titans, Alone in the Darkness(25) finns säkert flera men de klassar jag som svårast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Gladiator, Fall of the Lich King(25 heroic), Tribute to Dedicated Immortality, Herald of the Titans, Alone in the Darkness(25) finns säkert flera men de klassar jag som svårast.Oj hehe, jag tänkte mer på sånt man klarar själv xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Lich King 25 man heroic, Insane in the Membrane tar bara massa tid och pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Jo men det är ju fortfarande svårt, kanske inte utmanande svårt. Men den andra sortens svårt ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Jo men det är ju fortfarande svårt, kanske inte utmanande svårt. Men den andra sortens svårt ;PDen är inte lätt att få eftersom att den kräver mycket mycket tid och pengar som vissa kanske inte har, så menar du med svårt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Jo men det är ju fortfarande svårt, kanske inte utmanande svårt. Men den andra sortens svårt ;PDen är inte lätt att få eftersom att den kräver mycket mycket tid och pengar som vissa kanske inte har, så menar du med svårt eller? Ja precis den typens svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Utan tvekan Lich king 25man hc.... G är ju inte direkt svårt att få längre. Ligger på 75k g utan att ha farmat en enda minut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Fast Insane in the membrane är ju ett Feat of Strength, räknas ju inte riktigt som achivement. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Gladiator, Fall of the Lich King(25 heroic), Tribute to Dedicated Immortality, Herald of the Titans, Alone in the Darkness(25) finns säkert flera men de klassar jag som svårast. Dedicated Immortality finns inte, däremot Imortality eller Dedicated Insanity. Imortality är ganska svår. Annars är Gladiator bland de svåraste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Gladiator, Fall of the Lich King(25 heroic), Tribute to Dedicated Immortality, Herald of the Titans, Alone in the Darkness(25) finns säkert flera men de klassar jag som svårast. Dedicated Immortality finns inte, däremot Imortality eller Dedicated Insanity. Imortality är ganska svår. Annars är Gladiator bland de svåraste. Gladiator som... rank 1? Inte svårt om man kan sin klass och spelar med folk som kan sina klasser, och kan lägga ner tid på att grinda, migratea till en kass men inte kassaste BGn och slakta med full pve gear, skeelz.. Sen är väl gladiator ändå typ.. top 15 på dåliga BGs för ranken. Redigerat 27 Juni 2010 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg