Hoppa till innehåll

Svåraste Achievment?


Rekommendera inlägg

Gladiator, Fall of the Lich King(25 heroic), Tribute to Dedicated Immortality, Herald of the Titans, Alone in the Darkness(25) finns säkert flera men de klassar jag som svårast.

Oj hehe, jag tänkte mer på sånt man klarar själv xP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men det är ju fortfarande svårt, kanske inte utmanande svårt. Men den andra sortens svårt ;P

Den är inte lätt att få eftersom att den kräver mycket mycket tid och pengar som vissa kanske inte har, så menar du med svårt eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men det är ju fortfarande svårt, kanske inte utmanande svårt. Men den andra sortens svårt ;P

Den är inte lätt att få eftersom att den kräver mycket mycket tid och pengar som vissa kanske inte har, så menar du med svårt eller?

 

Ja precis den typens svårt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gladiator, Fall of the Lich King(25 heroic), Tribute to Dedicated Immortality, Herald of the Titans, Alone in the Darkness(25) finns säkert flera men de klassar jag som svårast.

Dedicated Immortality finns inte, däremot Imortality eller Dedicated Insanity. Imortality är ganska svår.

 

Annars är Gladiator bland de svåraste.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gladiator, Fall of the Lich King(25 heroic), Tribute to Dedicated Immortality, Herald of the Titans, Alone in the Darkness(25) finns säkert flera men de klassar jag som svårast.

Dedicated Immortality finns inte, däremot Imortality eller Dedicated Insanity. Imortality är ganska svår.

 

Annars är Gladiator bland de svåraste.

 

Gladiator som... rank 1? Inte svårt om man kan sin klass och spelar med folk som kan sina klasser, och kan lägga ner tid på att grinda, migratea till en kass men inte kassaste BGn och slakta med full pve gear, skeelz..

 

Sen är väl gladiator ändå typ.. top 15 på dåliga BGs för ranken.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...