DonaldDuck Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jävla idiot. <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Hur svårt var det att räkna ut egentligen? 10/10 "koncentrera dig på den här minimala punkten/höj volymen för att kunna höra det abnormt låga ljudet"-videor är fruktansvärt uppenbara om vad de egentligen går ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 I KNEW IT! Jag började få misstankar efter 10 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 jag kan få hjärtattack av sånna saker, så jag håller mig helst borta från youtube efter som 50% är idiotiska videor med screamers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.