5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Spelet släpps den 2 november, och kommer ha 20 banor (med 70 olika varianter) och 1000 bilar. Men nu har jag en dålig sak jag ska berätta, av dessa 1000 har bara 200 cockpit view och bra skademodell :/. Fyfan vad dåligt. Kommer ni köpa spelet? Själv är jag inte så säker på det, de kan lika gärna ta bort de andra 800 bilarna. Det är så kasst :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 (redigerat) Haka inte upp dig på det,cockpit är inte så bra Köper det lätt,gt är det bästa bilspelet. Redigerat 19 Juni 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Jo, det är skönast att köra med cockpit view :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Jo, det är skönast att köra med cockpit view :(100% Agree... :( Tycker GT har varit härligt bäst. men Need 4 Speed är också grymt.. Köper nog inte.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 GT satsar mer på realism än vad NFS gör. Kanske inte de 3 första NFS men de andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Ända sedan jag hörde att det kommer att komma ett GT5 har jag bestämt mig att jag ska köpa det. Bryr inte mig så mycket om cockpit view och/eller skador, tyckte att GT4 var väldigt bra. Men 20 banor? Det låter inte så mycket imo, men bara Laguna Seca, Nurburgring och Top Gear test track finns med är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Nurgburgring och Top gear banan finns ju iaf, vet inte om laguna seca :P. Men känns lite värdelöst att göra 1000 bilar och bara 200 av dem är "klara". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Kommer inte köpa just p.g.a det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Kanske det, men verkar vara ett bra spel.. : ' D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Kommer fortfarande köpa även fast jag är besviken, kunde lika gärna kunna vara 200 bilar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Jaaoo..? det är väl ändå måånga bilar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Jo, 200 bilar är rätt många, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.