Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 (redigerat) Sälj det på blocket/tradera, det är ju helt nytt. Du kan nog få runt 400 kr där. Redigerat 20 Juni 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Om de har ett sådant system så är det ju ingen mening med att ha plasten runt (obruten förpackning hänvisar till plasten runt spelfodral) :P Om det står att öppet köp endast gäller vid obruten förpackning, och man tar bort plasten så...ja då har man brutit förpackningen. Jo det ska vara så egentligen, men game och gamestop har väl lärt sig att föräldrar och oinsatta köper fel ibland, så om man låtsas att man vet mindre än man gör så kan man få häva köpet hos dem. Det är en fördel för dem, då kommer ju kunden tillbaka eftersom de vet att de får rätt om de skulle råka göra fel. Bra affärsidé egentligen, bygger förtroende hos sina kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Jag köpte Beijing 2008 till pc på webhallen.Det var inte alls som jag tänkt mig.Så ett halvt år senare gick jag till webhallen och fick alla pengar tillbaka även fast det var mycket billigare när jag lämnade tillbaka.Så säg att spelet laggade så lär du få pengarna tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Fan, man skulle allt köpa en liten maskin som laminerar plast över spelfodralen ;D Köpa ett spel och sedan lämna tillbaka det när man har varvat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Fan, man skulle allt köpa en liten maskin som laminerar plast över spelfodralen ;D Köpa ett spel och sedan lämna tillbaka det när man har varvat det. det skulle vara något :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Fan, man skulle allt köpa en liten maskin som laminerar plast över spelfodralen ;D Köpa ett spel och sedan lämna tillbaka det när man har varvat det. det skulle vara något :) Absolut :o Hmmmmmmmmm. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.