Hoppa till innehåll

Bortförklaringar Vid Reklamering


Chilla

Rekommendera inlägg

Om de har ett sådant system så är det ju ingen mening med att ha plasten runt (obruten förpackning hänvisar till plasten runt spelfodral) :P

 

Om det står att öppet köp endast gäller vid obruten förpackning, och man tar bort plasten så...ja då har man brutit förpackningen.

Jo det ska vara så egentligen, men game och gamestop har väl lärt sig att föräldrar och oinsatta köper fel ibland, så om man låtsas att man vet mindre än man gör så kan man få häva köpet hos dem.

 

Det är en fördel för dem, då kommer ju kunden tillbaka eftersom de vet att de får rätt om de skulle råka göra fel.

 

Bra affärsidé egentligen, bygger förtroende hos sina kunder.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte Beijing 2008 till pc på webhallen.Det var inte alls som jag tänkt mig.Så ett halvt år senare gick jag till webhallen och fick alla pengar tillbaka även fast det var mycket billigare när jag lämnade tillbaka.Så säg att spelet laggade så lär du få pengarna tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...