Smaragd Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 (redigerat) Om man kollar på kartan i rummet så är det en bild längst upp längst till vänster och det står att man kommer dit via Mt.Snowfall... hur kommer man vidare dit... jag har provat att kolla i båda stubbarna och båda iglos! och sen har jag provat rulla snöbollen och lyssna på Kecklon och Jigglypuff.... och sen vill jag gärna veta hur man kan få t.ex mew och deoxys och Jirachi korten Nice Cards... aaa! svara nu då! eller e de ingen som har Pokémon Channel?!?!?!?!?!?!?! Redigerat 11 Maj 2004 av Smaragd
Thunder Dragon Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 aaa! svara nu då! eller e de ingen som har Pokémon Channel?!?!?!?!?!?!?! hmm... inte många tror jag... förstår inte tjusningen med ett spel som går ut på att titta på TV, att titta på en TV i en TV.. låter lite knasigt tycker jag :wacko:angående trådens topic, så tycker jag att du ska kika in på Gamefaqs
Smaragd Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Maj 2004 hehe... :lol: nu gjord jag bort mig igen :lol: jag glömde helt bort game faqs :lol: !!
Smaragd Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2004 har typ klarat spelet nu så tack för att du påminde mig om att kolla på game faqs ;) har jirachi nu :D
Rekommendera inlägg